Pages

Followers

Tuesday, November 15, 2011

Beraninya Artis kita.....aduiiiiiii....

l
Dah lama juga aku tak search google kisah artis-artis kita di Malaysia.... tapi kerana nak cari kisah terbaru anak kawan aku di internet... jadi terjumpalaa gambar-ini.... ..
Aduiiiii.... mahu mengucap panjang kalau emak aku tengok gambar ni weii.. Aku ni tahap sporting lagi... heheeh.. .. tapi gambar ni aku rasa tahap melampau.  Kalau rupa dah cantik...  tak payah pakai seksi pun orang pandang dan sanjung juga... Cuba teka siapa di atas...artis glamor tu...... dia pakai baju kurung pun orang berebut nak tengok dia.....
Yang ni sorang lagi.... isyy.... baru belakun drama tu... belum lagi glamer betuii.... 
Nanti kalau orang tegur dia sebuk salahkan designer fesyen...
Hang tau kan... mana seksi mana seksa.... mana halal mana haram... 
sendiri pilih laaa....
 Cuba tengok Diana Danielle ni.... nampak sopan kan...
tak luak pun kecantikkannya... makin ayu dan jelita di mata...
 Salah ke pakai sopan rupa ni... luak ke populariti tu....isyyykkk tak faham sungguh...


p/s: sebenarnya aku jumpa gambar lagi seksa gila gila ....huiii..." betui-betui anak hantu......

2 comments:

kakcik said...

Tali tu, kalau di'cantas' sikit je, habis semua terlondeh! :(

Kalau sempat pada 18/12 nanti, singgahlah ya Ros. :)

gedek! said...

upload la gambar yg seksa gila gila tu...

haha