Pages

Followers

Tuesday, November 15, 2011

DAFI.... tak jadi...alahaiiii...


Hari ni seharian aku mengadap lukisan ini di bilik aku..... Bukan kerja lain tak ada, sebenarnya aku ingat nak warm up saja tangan aku ni... tapi rupanya, tak sedar masa berjalan, ... tahu-tahu, budak dah nak balik.....hehehhe

Sebenarnya ni wajah Dafi... tapi you all pun perasan kan.... tak jadi.
Aku sebenarnya nak try oil pastel.... susah rupanya nak blend warna guna oil pastel ni. Orang lain buat nampak jadi cantik je....isyykkk tu yang geram tu... sudah-sudah... aku kikis balik oil pastel dan touch up dengan soft pastel..... udahlah asyik bersin je aku. sebab soft pastel ni macam kapur..... tapi syok blend warna guna soft pastel ni.
Puas aku try nak dapat wajah si Dafi.... susah betul..
akhirnya aku perasan.. kat kening dia, dari awal aku dah buat silap....
bibir dia agak girlish...hehehe jenuh juga...
apa-apa pun ini sebahagian dari latihan untuk memantapkan lukisan aku......
kalau aku tunjuk kat orang lain... gerenti, pada dema dah bagus ni...tapi jangan laa cakap ni Dafi kan....heehhe
Cuti ni, aku rancang nak draw gambar anak sedara aku.. husband n wife.... mesti menarik...!!!!!!
Posted by Picasa

No comments: