Pages

Followers

Sunday, November 27, 2011

Ada Masalah....catatan tidak di update...

   Aku sebenarnya baru perasan.... Catatan blog aku tidak diupdate setiap kali aku menghantar entry baru....
aku baru perasan selepas membuka blog Dr Wahab Arbain. Entri terakhir aku yang terdapat dalam blog beliau adalah hampir dua bulan dulu....

Sebelum ni ada juga ditegur oleh Kak Cik Seroja tapi aku masih tak perasan........
padanlah... aku dapati kian hari kian kurang orang yang memberi komen dalam blog aku.... seolah-olah tiada pengunjung.....( silent reader aku tahu ramai.... hehehhe ) Kalau ada sesiapa yang tahu di mana silapnya tolonglaa bagi tahu... Tadi aku 'ghodek-ghodek' juga... kalau-kalau ada kesilapan aku... tapi tak tahu laaa...
Takut pula menjadi tupai... baiki buah durian....hehehhehe..dah belubang ditinggalkan....

P/s  :     Petang tadi dapat sms dari Kak cik Seroja.... sedang bercuti di Tambun... sempat laa bertemu, kebetulan tak jauh dari rumah aku... Maaflah Kak Cik, bukan tak mahu mengajak ke rumah.... tapi.. mengenangkan rumah yang baik sikit dari tongkang pecah.... malu juga rasanya...hehehheheh

No comments: