Pages

Followers

Sunday, November 27, 2011

Wedding of The Year...

    Untuk cuti sekolah tahun ini.... inilah majlis pertama yang aku hadiri. Semalam ada juga jemputan, tapi nun jauh di teluk Intan.... Maljlis kali ini agak istemewa.. sebab majlis perkahwinan kawan aku sendiri..

Majlis kenduri agak grand... walau cuma dibuat di dewan Silveritage dekat Medan Gopeng...
Lihat saja lauk pauknya pun... nampak sedap. Memang sedap pun.... Mulanya mencari geng sesama sekolah tapi malang... tak ada kosong.. jadi masuk ajelah mana-mana meja yang ada...
Sementara menanti pengantin tiba.. aku tangkap gambar dulu.. cantik pelaminnya weiii...  
Sayangnya kamera aku ni ada problem sikit... tak boleh nak tangkap  banyakk...

Akhirnya.. pengantin tiba.. Gambar mereka masuk , aku tangkap tak menjadi.. ada goyong..heheh
Inilah gambar close up pengantin yang aku dapat ambil... senyum bukan main si Nikman...
Gambar ni nyaris tak jadi... kamera buat hal. Tapi nasib baik sorang photografer tolong ambil... jadilah buat kenangan...

majlis potong kek...  Aku suruh kecik ambilkan.. Nasib menjadi.

Malam ni kecik jadi faham kenapa aku suruh dia pakai baju Melayu ( baju raya)...majlis ni bukan sebarang majlis kenduri kahwin....

p/s :  bagaimana bila aku pula dapat menantu nanti...????

No comments: