Pages

Followers

Tuesday, August 16, 2011

BIla usia dah meningkat...

      Kebelakangan ni, aku dah kian malas menulis. Kamera pun dah jarang aku usung ke mana-mana....sebab tu tak ada gambar nak disiarkan....
       Kebelakangan ni juga aku dah kian malas nak mengadap laptop lama-lama..... faktor utamanya kerana skrin laptop aku ni dah meragam.....hehehe...( minta dibaiki laa tu...) tapi masih boleh dibaca. Rasa-rasa kalau dihantar repair mahu terbang duit bonus aku rm 500 ke rm 600....heheh sayanglaaa....bukan senang nak dapat..ada cadangan supaya aku beli monitar...lebih murah... apa-apa pun biarlaa dulu, selagi aku sabar...
     Faktor keduanya... tentulah kerana bulan puasa ni.  Rasa rugi pula time tidor aku...hehhehe  Sekarang ni lepas balik sekolah , pantang terletak kepala. Lena sungguh.... macam di malam purnama indah...............!!!!

   Dan...faktor yang paling terasa lagi di bulan puasa ni....ialah kerana mata aku  dah kian uzur... Walau aku dah pakai cermin mata sejak tingkatan dua...tapi aku tak rabun dekat. Aku boleh membaca tanpa cermin mata... tapi tidak lagi sekarang... jangankan nak mengaji di bulan puasa ni, baca suratkhabar pun dah tak selesa tanpa mata bantuan.... Nak mengadap laptop ni lagi laaa...Normal laa tu, umor aku dah berapa sekarang.....bukan muda belia lagi. Allah dah ambil nikmat yang diberi sedikit demi sedikit.

      Tapi...faktor di atas bukan  bermakna aku tak buka langsong laptop aku ni...hehhehehe.... Buka dan baca tetap dilakukan setiap hari... cuma bila baca tu... dilajukan sedikit...hehehhe
Ello...ello.....baca yer...blog you alll.....tapi kalau ada gambar...lagi laju sikit...hheheheh.....

Selamat menyambut Nuzul Ouran... Selamat bercuti...( eiiii....bestnya cuti...)

6 comments:

Fitri Senin said...

Kl xcoti..waaaa

azieazah said...

Cikgu,
saya pun rabun macam tu juga. Membaca tak perlu mata bantuan.

Takpa lah cikgu. Redha juga lah.

Selamat bercuti Cikgu. Saya jeles tauuu...:)

kakcik said...

Kakcik tak cuti punnnn (jeles!)

Kakcik perlukan cermin mata untuk membaca dekat tapi tidak untuk melihat/membaca jauh. :)

gedek! said...

Alaa...

mintak la 'boss' belikan hadiah laptop baru untok hari raya....

:)

aznimatisa said...

setuju..hehe

sayangsayangibu said...

bonus sya habis dekat keretalah kak
baju raya anak anak harap ke gaji je...