Pages

Followers

Monday, July 11, 2011

Hari ni datang mood....update blog

     Dah lama tak update blog... nak tahu aku buat apa...???
aku leka menyiapkan watercolor yang di atas ni.... walaupun nampak macam tak jadi je..
tapi lama-lama tengok macam ok je...
seminggu juga aku duduk mengadap... ( berhenti-henti..tak berterusan )
lepas tu terus hantar frame.. sebab penyakit aku ni, kalau tak diframekan... aku letak kat mana pun aku tak ingat...hehehehhe

aku boleh berposing... sebab aku bagi kamera kat Amelia.. anak murid aku..lutut dah sakit, tak lalu nak ke hulu ke hilir...
 Lepas tu... minggu lepas... sekolah aku sibuk dengan persiapan sukan....
aku cukup tak setuju dengan sukan dibuat bulan julai....
sebabnya... anak-anak murid aku yang tak siap kerja kursus, 
buat sibuk untuk persiapan sukan....
weiii... folio kerja kurus penting ke... banner rumah sukan yang penting...???
tapi cakap pun tak guna... Aku yang sakit jiwa raga... tengok budak-budak ni sibuk buat kerja lain... 
sedang kerja kursus dema pun tak siap lagi...
 Ini pasukan perbarisan rumah Tun Tuah... seminggu aku dok siapkan Maskot burung tu..
Kalah wei.... sedih aku..
Bukan apa.. tak ada kesepakatan... aku suruh cari trek bottom biru... baru laa nampak cantik... tapi budak-budak ni tak nak berkorban pun...  aku dah nak bagi pakai kain buat tudong biru...
dema kata dah ada topi... last-last... bogel je kepala...
aku tengok pun aku tahu pasti kalah.....
 Tapi Tun Tuah menang lawan tarik tali...
sebenarnya banyak acara menang... malah olahragawan sekolah pun dari rumah tun Tuah...
cuma tak ada ong nak menang ....
apa-apa pun aku respek kat PK KOKO aku ni.... mantap...
cara dia buat semua orang senang berkerja...

untungnya aku kali ni... tak diberi jadi ketua...
so ... banyak perkara selamat.. tapi.. kerana ketua aku orang baru.. aku masih kena turun padang...

2 comments:

sayangsayangibu said...

cantiknya lukisan
sya tak pandai melukis...

hazeleyed lady said...

Ass-salam sis
Kak hazel jalan2...jumpa istana ini...
i love and appreciate arts...and people who are good at it...like you.

Salam to friendship!