Pages

Followers

Monday, June 27, 2011

Akhirnya siap juga...

Masih ingat catan cat air yang aku buat sedikit masa dulu...???
Inilah hasilnya bila dah siap diframekan.
Sebenarnya sebagai pelukis aku tak berapa puas hati..
umpama masakan, macam tak cukup garam dan asamnya...
tapi tadi bila kakak aku datang ke rumah... terus memuji catan ini.. aku jadi semangat sikit...

6 comments:

n@m@n said...

wah..memang sangat cantik..zaman sekolah dulu saya suka melukis jugak..siap pergi masuk pertandingan lagi

tapi sekarang memang dah hilang dah skill² melukis ni

roslaini saad said...

Melukis ni macam juga naik basikal.. kalau dah lama tak kayuh... rasa kekok juga ... kaki pun rasa berat...

Anonymous said...

Salam Pn Ros,

Cantik gambar tu. Saya tak pandai melukis tapi saya suka melihat lukisan seperti itu.Lukisan tu mengingatkan subjek Ilmu Alam menangkap ikan di Terengganu darjah 4 ke 5 dah tak ingat weh tapi macam tulah lebih kurang botnya. Wassalam

mountain climber

azieazah said...

Orang tangan sejuk dan berseni, beri berus cat dgn air jer dah boleh lukis macam2. Kalu tangan keras kejung (macam saya nih)? Bak kata JAMBU, “apa pun tak boleh!” hehehe


Gambar Merapu Seorang Menantu...

gedek! said...

sungguh tak ku sangka....!

Syabas!

Mulia Fine Arts Gallery at Home said...

Salam...Terima Kasih sudi masuk ke Blog Pak Aris..
Nak Belajar?..Pak Aris tiada kesempatan untuk mengajar, kerana sibok menyiapkan potret tempahan, dan malam pula melukis di di Bukit Bintang, tiba ke rumah terlalu lewat. begitu lah setiap hari.. Salam dan Selamat Berkarya