Pages

Followers

Thursday, July 14, 2011

Buntu..

.... tak tahu nak tulis apa... sebenarnya aku tengah buntu.

Buntu, nak suruh si Hakim balik ke sekolah.... dia tak nak balik ke asrama....
Kalau anak kecil boleh juga aku dukong sumbat dalam kereta... macam pernah aku buat dulu..
Nak di pukul pun... dah besar panjang...

surat amaran dah sampai.... aku masih tak tahu nak buat apa....

4 comments:

kakcik said...

Mungkin Ros kena tukarkan dia ke sekolah yang dia suka dan mahu belajar.

azieazah said...

Kalau paksa juga, lain pula jadinya nanti.

Kena buat sesi kaunseling dalam rumah ni... heheh

Sabar yer Cikgu.

Semangat yang Hilang, Tapi Plan Gathering Sudah Diuruskan...

gedek! said...

buntu pon boleh buat entry jugak...

pandai

hazeleyed lady said...

Ass-Salam sis

memang amat sukar mendidik ank2 sekarang...lebih2 lagi anak didik.
Yang pasti...zaman dah berubah...so approach pun terpaksa tukar...

Anak anak sekarang...ibarat menarik rambut dalam tepung...
Semuga sis tabah...Allah menduga kita...
Keep well dear.