Pages

Followers

Thursday, April 14, 2011

Tak ada carita...

      Kebelakangan ni, buka blog baca blog orang lain... dan tutup... tak ada idea nak menulis. Ada idea pun .. terasa macam tak penting.. tak perlu... tak siapa nak baca.. rasa macam boring...

Apa cerita yang sebenarnya orang suka..??
Semuanya subjektif... ada orang suka masak... tapi aku tak pandai bab-bab masak... aku pandai makan je..
ada orang suka politik... aku suka juga baca.. tapi kalau terover sangat boring juga... takut jatuh subahat atau fitnah...hehhehe ( apa sebenarnya kita tak tahu.. )
Nak tulis bab sekolah... dah selalu sangat....
cerita anak-anak.... lagi laa boringg......
cerita pasal produk....lagi laa orang tak nak baca...

nak downlod gambar lama sangat ... memakan masa...banyak kerja tergendala..
Weeiii ... sabor jelaaa....

3 comments:

hentian said...

biasa le. iman lagi kan turun naik. inikan pula mood.

elakkan kontroversi. tingkatkan prestasi...

uncle gedek said...

Ambik la gambar sendiri hari-hari...

lepas tu upload.... tulis pon pendek-pendek je...

hehehe...

Anonymous said...

Salam Pn Ros,

Janganlah sedih. Anggaplah blog sebagai dairi spt kata Pn SMM dan juga Dekni. kalau orang tak baca pun tak apa berguna untuk dilihat di lain kali sebagai kenangan.

Susah nak terka hati orang lain. Saya banyak melayari blog. Kekadang naik pelik blog yang cerita kosong tak informatif dan jana minda berpuluh2 yang masuk. Yang dah tua pun (cam saya ni he he) tumpang sekaki.

Saya suka join thread yg informatif blh share pengalaman dan bagi pandangan. Tak kiralah bidang apa pun balun je setakat kemampuan yang ada. Sesekali tu usik juga he he.

N tk tau knpa sehingga kini sya belum berminat untuk buka blog. BTW saya suka layari blog Puan Ros. 4 me i rate it as some of blog-blog yg informatif. Don't give up.Keep it up.Wassalam.

Mountain Climber