Pages

Followers

Sunday, April 10, 2011

Syyyy....... Aku dah cuba produk tu.....

  Hari ini aku dah mula cuba produk tu..... Nak kurus punya pasal.. pejam mata je .. hulur duit kat kawan aku yang jadi trader produk...  Actually ada dua benda yang kena nak di makan.. satu sejenis fiber dan satu lagi sejenis enzim..... Fiber, aku dah mula makan malam tadi. Kesannya... pukul 4 pagi aku kena bangun cari toilet... heheheh... yang aku heran, kawan aku cakap selepas 8 jam .. tapi aku baru makan 4 jam dah memberi kesan....
( oopppss.. sorry yer.. bukan cirit birit.. normal )  Dan pagi tadi aku dan mula ambil enzim  sebelum breakfast.

Yang aku suka tentang produk ni... katanya, makan macam biasa. Tapi nanti dengan sendiri akan kurang dengan sendiri. ...dan aku rasa pun macam tu. Nasi lemak yang aku makan pagi tadi tak habis, terpaksa bagi separuh kat My suami.. walaupun sedap.....

Tapi yang aku perasan... aku mengantok terlampau hari ni...

Apa-apa pun aku tak sabar tunggu resultnya dalam 10 hari nanti........ heheheh....sabor jelaaa....

No comments: