Pages

Followers

Sunday, March 20, 2011

Tukar lagi.... yang sederhana menyenangkan..

    Bukan semua yang cantik tu menyenangkan... itulah yang aku rasa.Walaupun sebelum ni aku guna background yang cantik...tapi rupanya menyusahkan pula nak membaca blog..Apatah lagi dengan mata yang dah tak berapa ok.. makin ditenung makin sakit kepala dibuatnya....
Kesimpulannya......  jangan terikut-ikut cara orang... cara kita adalah yang paling sesuai untuk kita.....heheh
Dulu ada sekali aku letak lagu dalam blog ni.... macam tu juga.. tiap kali buka blog...aku rasa ada benda merimaskan ...akhirnya aku buang.

2 comments:

kakcik said...

Kakcik pun sebenarnya telah beberapa lama memikirkan untuk meletakkan latar belakang 'kosong' di blog kakcik. Tapi setelah berkali mencuba - tak menjadi, kakcik biarkan sahaja dulu seperti sekarang.

gedek! said...

"less is more"

betol tak?