Pages

Followers

Thursday, March 3, 2011

SAMSON DAN DELAILA.....TV 3

        Memang dah agak lama aku tak ikut drama bersiri dalam TV..walaupun pelakonnya memang aku minat habis... tapi kebelakangan ni, aku dah jadi tersangkut balik dengan siri TV pukul 10.30 malam di tv 3. Cerita apa lagi kalau bukan siri Samarinda  " SAMSON DAN DELAILA".....
     Aku memang minat lakunan Ady Putra...Fasha Shanda tu kurang sikit....tapi sejak menonton sekali dua cerita ni ...aku dah jadi tersangkut...wooo tak nak miss.( tapi miss jugaa...) kian hari cerita ini kian berkembang dan menarik.. Ady Putra yang memegang watak Tengku Samsson...memang boleh bikin hati cair....alahaiii.... dan bila masuk watak Amir ( lakonan Ako Mustapha )...cerita ini jadi lebih menarik...

Sinopsis....alamak....tak pandai laa aku nak cerita balik...tapi watak bapa Delaila dari awl memang jahat...lakonan Jalaluddin Hassan. Dan dia merancang kemalangan hingga menyebab kematian emak Delaila dan saudara angkatnya ( yang lari dari rumah ) dan hal ini telah didengar oleh Delaila yang ada menyorok dalm bilik masa tu...Delaila pula lepas tu membesar dn jadi gadis nakal...dan bercinta dengan Amir hingga terlanjur... lepas tu aku tak tengok...( termiss...) bila aku tengok balik, Delaila dah besar dan dah bekerja dan dan dah ditemukan dengan watak Samson, yang menjadi rakan kongsi syarikat.....
Anak aku faiz kata boleh tengok siri yang tertinggal dari web tv3...yerke..mcam mana yer...hehehe..

2 comments:

Insan Marhaen said...

maaflah, tak tonton cerita ni. IM tak berapa minat dengan fasha shanda. mungkin sebab 'cantik' sangat kot..kah..kah..kah..

roslaini saad said...

Insan Marhaen...saya pun tak minat Fasha Shanda tu...tapi minat kat ady putra dan ako mustapa...kenalaa tengok...heheeh