Pages

Followers

Saturday, February 12, 2011

Lelaki oh ...lelaki.....

      Aku memang dah perasan lama satu perkara ini tentang My suami..... bila aku ajak makan kenduri, sebelah famili aku atau pun sebelah kawan-kawan kenalan aku....My suami akan berpesan dari rumah...dan akan diulang dalam kereta...
      . " Pergi sekejap aje tau... tak payah sembang lama-lama....lepas makan terus balik... Tak payah tengok orang sanding............."  begitu laa adanya berjela-jela pesan......dan aku pun patuh dan taat, makan pun bagai nak tercekek... sebab suami suruh cepat....

     Tapi... cubala pergi kenduri sebelah famili dia ke,, kawan-kawan dia ke....... Rasa-rasa kalau diberi bantal, mahu sampai berdengkur aku menunggu.... lepas satu kawan, satu kawan... bersoreh.... kalau boleh satu rumah kenduri di tegur.....

No comments: