Pages

Followers

Saturday, February 12, 2011

Kawan sekolah aku..????????

  Baru ni... dalam jejak pencarian rakan-rakan sekolah aku di Sek Menengah Convent, Taiping... aku temui satu nama di internet.....Siti Daharah Ismail... Nasib menyebelahi, bila aku berjumpa juga. .. alamat email beliau..... jadi aku pun mencuba nasib.. Daharah membalas surat aku lepas tu... aduhhh seronok sungguh...
dan beliau memberitahu aku satu nama yang agak mengejutkan aku... kawan sekelas kami Norsiah Ramli...adalah emak Diana Dianelle.......

Aku terus seach wajah emak Diana Dianelle...  ..dan aku temui gambar di atas di internet... memang tak silap.. betullaa... Aku dan dia dulu sama-sama main netball... sebab dia tinggi, dia selalu jadi defender... ..Iskkk... tak sangka sungguh... sempit sungguh dunia ni...

5 comments:

Insan Marhaen said...

dunia bukannya sempit cuma tanpa sempadan.

sama juga satu saat itu sebenarnya lama bila kita kira di lampu merah..

umi_e said...

Salam...

Seronok ya kak bila dapat berjumpa kawan2 lama...

* Saya belum berjaya menjejaki kawan2 lama...

Anonymous said...

salam pn Ros,

memang kecil sebenarnya dunia ni. Kita pun tak perasan dah dekat nak senja. BTW tahniah sbb jumpa lagi sahabat lama. Ok cau dulu.

Mountain Climber

n@m@n said...

wah..mak diana danielle tu..hehe

roslaini saad said...

IM...
hehe..walaupun dunia ni sempit dan tanpa sempadan...tapi adakalanya jiran sebelah rumah pun kita tak sempat jumpa berbulan..sebab kita sibuk dengan urusan hidup

Umi-e..
seronok jumpa kawan...kak cadang nak buat reunion laa..mana tahu ada kawan-kawan sudi nak jumpa...

Mountain claimber...
Sebab dah sedar diri kian senja..sebab tu rindu nak jumpa kawan-kawan lama...takut nanti tak sempat pula..

Naman...
kadang-kadang ada perkara diluar jangkaan kita... hehehe