Pages

Followers

Saturday, December 11, 2010

Ke mana menghilang...????

Aku dah perasan lama.....banyak blog rakan-rakan ku tidak di update lagi....

Antaranya blog rakan karib ku Dekni....sesekali aje munculnya. Dekni lebih kerap di facebook saja sekarang...

Blog AD82....sahabatku Shukri, barangkali sibuk sebagai pelukis, tenaga pengajar dan lain-lain..
Blog "Bila Gong dilpalu.." - blog milik rakan aku, seorang bapa tunggal kematian isteri,....juga dah lama sepi...

dan beberapa blog yang lain...yang aku tak ingat namanya....


Walaubagaimanapun....terima kasih...khusus untuk yang lain...kerana mengindahkan hari saya dengan cerita-cerita menarik dan terkini...cerita-cerita pengalaman...info dan berita ....

Antara.... UNcle Lee...di Kanada ..saya menanti-nanti setiap tulisan entry baru beliau...walaupun macam baca novel pendek...sungguh menarik

Mazidul ...info-info terkini...tak perlu tunggu TV...

Kak cik... sentiasa segar dengan berita dan cerita baru...

Fa n Atip... di Kemaman...

Kak Intan....teringin saya nak jenguk rumah beliau...kerana minat beliau menghias rumah dan masak memasak...

Dan yang lain-lain laaa...ramai lagi...yang tak tertulis saya di sini....terutama yang suka menayang makanan-makan lazat....

TERIMA KASIH, KALIAN.....KERANA MENGHABISKAN MASAKU DEPAN LAPTOP....
hehehehehe....

3 comments:

sekamar rindu said...

salam...

singgah ini bertanya khabar?..
moga ceria dan gembira di hujung minggu..

AZNI BINTI MAT ISA said...

uda, (hehe)..betul tu yongggg atea kena berubat ler teman yekk ekekeke

roslaini saad said...

Assalam....

Maaflaa.. sekamar rindu...( isyykkk sentimental sungguh..) akak baru hari ni terperasan...tuan punya blog ni lelaki...masyaallah, macamana boleh tak perasan...
Selamat berkunjung...

Dekni....
Tulis-tulis le selalu...hehhe membaca blog lebih ada kepuasan dari facebook..hehheh

Atee....sambil-sambil goreng-goreng ikan...downlod satu gambar...siap lima ekor ikan..siap download 5 gambar...hehehhe