Pages

Followers

Tuesday, October 26, 2010

Korbankan duit......

Hari ni aku korbankan duit untuk dua perkara......

1. Upah orang tolong cuci dan kemas rumah aku yang dah macam tongkang pecah...

dan kedua... aku beli...... B young....untuk penjagaan kesihatan aku........

Memang kalau ikutkan lari budget aku.....tapi aku kenalaa korbankan beberapa perkara bulan ni.....antaranya....

.....ronda-ronda dan shoping...
.... makan sedap-sedap kat luar..... ....

3 comments:

kakcik said...

Salam Ros...

nanti jangan lupa update pasal penggunaan B Young tu, ya? Kakcik nak tahu kesannya...

Anonymous said...

Salam Puan Ros,

Korban duit untuk makan dan jaga kesihatan bukanlah rugi.Lagi satu masa sihat nilah nak makan sedap sedap. kalu dah sakit duit banyak pun tak guna. Cuma kena beringat tentang kalori makanan tu supaya tak menambah gemuk atau tambah penyakit. Ok cau dulu.

Mountain climber

ruhayubahuri said...

Tahniah kerana sekali-sekala kita patut pentingkan diri sebab gaji beribu tu sekali-sekala kita perlu nikmati untuk kepuasan hati