Pages

Followers

Monday, September 6, 2010

Nak raya ke tidak ni.....!!!!

Oppppsss..... jangan tersilap...Ini bukan bengkel basikal...
tapi inilah bahagian depan rumah aku....
Pening weiii.... aku nak raya...tapi anak-anak lelaki ku macam tak nak raya je....

Kalau dulu, si Hakim je, suka buat operasi buka basikal ni..( sekarang motor la pulak...)
sekarang ni si Faiz pulakk. dahhh.....
Aduhhh... basikal semua dah tinggal rangka...
( Faiz lari bila aku nak tangkap gambar ni..sebab tu dia tak ada...)
" Mak tu mesti nak masuk dalam blog...."
Habis dengan siapa aku nak lepaskan perasaan gerammm..aku...

Si Hakim ni pun aku tak faham... entah berapa kali buka, cuci enjin motor ni...
tools, alatan dah bersepah-sepah... yang aku tak faham...tukul besi pun ada .....
Buka motor guna tukul besi ke....
Puas dah aku bising... aku takut, alatan yang bersepah, permudahkan orang nak pecah rumah...
Lagi pun....Ohh anak...aku nak raya.....
Dah tak larat nak berleter, esuk atau lusa, aku kena buat operasi kat bengkel mereka ni....
Aduhh makkk....letehnya aku....!!!!

7 comments:

Pengasas said...

Assalamu'alaikum,
Kawasan depan rumah macam tu, boleh sangat nak raya. Ia tak ada sangkut paut dengan Ramadhan dan Syawal.
Selamat hariraya, maaf zahir batin. Kalau terlepas ke Bukit Kapar, silakan singgah.

kakcik said...

Salam Ros..

kakcik pun ada empat anak lelaki.. malas bising, sudahnya kakcik buat sendiri! :)

Rositah Ibrahim said...

Ros,
Kelakar! Nak tergelak! Ha.. ..ha.. ha!Opss, minta ampun...

Selamat hari raya, maaf andai selama persahabatan kita ada yang telanjur bicara.

melur said...

Aduhhh..pening kepala la kalu lagu tu...Sian ros jelita...betul-betul macam bengkel motor...he he he

roslaini saad said...

Salam.....terima kasih di atas komen-komen

Pengasas.. Memanglaa rumah semak camni tak ada sangkut paut dengan raya ke puasa..tapi jadi orang perempuan ni...runsing bila tengok camni...kena laa orang datang ziarah...siapa yang malu,,,mak dia juga...

Kak cik...memang pun, sudahnya ros laa yang kemas sendiri..pagi tadi dah buat fasa 1..esuk sambung fasa dua...hehehhe


Eta...orang ada anak perempuan dengan anak lelaki memang berbeza heeh...tapi inilah realiti yang terpaksa ditempuhi...dulu ingat nak buat garden depan rumah..sudahnya jadi bengkel...hehehhe

Melur... dulu ayahnya, sekarang anak-anak pulak ...nak buat camana...tunggu last minit nak raya baru kemas...di kemas awal nanti semak balik...

aznimatisa said...

uda,,boikot je pagi raya jamu spana dgn screw driver,,hehehe

roslaini saad said...

Dekni...
bagus jugak idea tu...ahahhaha