Pages

Followers

Wednesday, September 8, 2010

Orang nak raya...mereka buat gotong royong...

Bukan aku nak puji...memang budak-budak ni rajin....!!!! Aku pun tak terpikir nak buat gotong royong... tapi budak-budak ni datang cuti-cuti untuk kemas dan susun semula buku-buku Pusat Sumber.....

Yang junior mereka ajar macam mana nak buat.. terutama untuk rekod no perolehan buku....
aku pun tak pandai sangat.. belajar dari mereka juga...
Rak ni baru diubah... Rak untuk buku rujukan peperiksaan...
mereka sedang menyusun semula buku-buku...

Group ni sedang membalut buku....
Anak bangsa M yang datang cuma seorang....Bangsa I langsung tak nampak bayang....
haha... aku pun sebab guru pusat sumber..terpaksa datang..
tapi aku tertidur....
So ..kerana mereka bagus sangat... aku cari hamper dari pembekal untuk hadiah cabutan bertuah, jamuan akhir tahun mereka nanti....dah dapat dua... Nak dapatkan lagi 5....
Surprise....mereka pun tak tahu...!!!!!!

4 comments:

kakcik said...

Hehehe.. kalau mereka baca blog ni, mesti mereka akan tahu. :)

Selamat Hari Raya Ros. :)

gedek! said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin! Wheeee!

Anonymous said...

Baguihle tu yob. Sobab mereko bekerja tak kiro maso. Rayo rayo jugo tapi gotong royong kono laksanokan juo. Selamat menyambut idilfitri pado Puan Roslaini dan maaf zahir batin sobab eden solalu monyibuk membaco kek thread dio ni. Bukan apo nampok ado maklomat berguno untuk menjano minda semuo.


Insani62engine83itm

Idalara said...

Salam..
baru ni dpt singgah sini..
selamat hari raya...terima kasih singgh tempat sy..