Pages

Followers

Sunday, August 15, 2010

YES YOU CAN...

(gambar dari googles...tq)
Mungkin terlalu awal aku nak rasa gembira... tapi hari ini memang sepatutnya aku gembira kerana langkah pertama aku dah berjaya.. Hari ini aku dan Shahida menghantar produk ke rumah rakan kongsi dan mengajarnya bagaimana nak guna...

Dan terima kasih sepatutnya aku bagi kepada upline aku.. kerana dia yang banyak membantu, dan aku cuma mengikut dengan taat apa yang disuruh....

Al-kisah inilah kaedah yang kena kita ikut rupanya... bukan main redah sorang-sorang nak buat jualan dan penajaan...
Macam CDM Misah pernah cakap kat aku... " Kak Ros kena umpamakan diri macam budak tadika, ikut aje...dan belajar dari bawah....insyaallah..!!!! ) dan inilah yang aku lakukan sekarang..
Entah kenapa... aku rasa macam tengah buat Phd pulak... dan yang memberi assigment kepada aku adalah syarikat... Penyelia-penyelia aku ada Pemimpin-pemimpin.....
Dan inlah ganjarannya bila assigment dapat dilaksanakan.. walaupun belum A++.
aku dah dapat surat berisi cek...
wowww......bestnya... lepaslaa duit raya tahun ni....hahahah

4 comments:

Kakcik Seroja said...

Alhamdulillah. Semoga usaha yang tidak mengenal jemu akan terus memberikan pulangan yang lumayan. InsyaAllah. :)

roslaini saad said...

Kak cik..saya lakukan ini kerana ingin hidup bermotivasi...kerana di zon sekarang..asyik-asyik nak tidor aje...sekurang-kurangnya ada pendorong untuk lakukan sesuatu.. terima kasih kak cik.

roslaini saad said...
This comment has been removed by the author.
Lee said...

Hi Roslaini, okay, boleh pergi shopping beli sarong kebaya and kasut for your self and presents for all at home...ready for Hari Raya.

Apa you masak buka puasa?
Have a nice day, Lee.