Pages

Followers

Tuesday, March 16, 2010

fesyen rambut Hakim....

Ini Hakim anak aku yang kedua.... Bila cuti ada saja projeknya yang di luar dugaan....
Petang jumaat, hari terakhir sekolah.... Hakim balik dengan fesyen rambut ni....


Alahai anak aku...puas aku marah budak-budak yang buat fesyen ni kat sekolah...kerana aku tak berkenan langsung.... alih-alih dia potong rambut fesyen ni...

Aku malas nak marah..... tunggu buka sekolah nanti, aku tahu mesti tak sempat panjang rambut ni. Cuti cuma seminggu... Nasiblaa kamu dengan cikgu disiplin....
Kenapa tak marah.... ????
Dia bukan tak tahu, fesyen ni salah...tapi alasannya cuti sekolah emak...nak marah pun tak guna... lagi kita marah lagi dia suka...
Alahai Hakim.....Moga dewasa nanti, dia boleh berfikir yang baik dan yang buruk...




No comments: