Pages

Followers

Saturday, January 23, 2010

Blog baru aku...Pusat Sumber Sekolah


Sebenarnya bila Fa dari AintSuperwoman kata dia dah jadi "Hantu Blog"....heheh aku pun apa kurangnya...Hari ini aku dah mulakan satu lagi blog. Khusus untuk semua pelajar, bekas pelajar, guru-guru atau sesiapa saja yang nak tahu tentang perkembangan sekolah SMK. Raja Chulan.....
blog ni aku beri nama....Pusat Sumber Sekolah , Smk Raja Chulan. http://www.psumbersmkrc.blogspot.com
Apa yang aku nak sampaikan cumalah perkembangan terkini tentang sekolah dan warga SRC.... Ini adalah salah satu plan yang dah lama aku fikirkan sejak aku tahu nak pegang jawatan ini.....So sudi-sudikan la menjengah blog ini. Dan kalau ada idea yang bagus boleh dikongsi bersama aku.....
Anyway....hari ini aku terasa happy sikit...kerana baru aku sedar hari ini antara pembaca blog aku ialah seseorang yang membahasakan dirinya "Uncle Lee".....Nice to meet u uncle...!!!!

1 comment:

AZNI BINTI MAT ISA said...

Uda, memang ramai yg jadi silent reader,, termasuk la kita,, ada waktu, kita pun tak aci gak baca blog org dan senyum2 sendiri,,uncle Lee pun de komen kat blog dekni,, rupa nya dia dok kat ontario canada,, blog nyer memang bes,, pasal pempuan,, uncle Lee penkaji wanita,, tahniah la uncle sudi selami hati wanita