Pages

Followers

Sunday, December 13, 2009

Naik lagi.....

Bungkusan dah sampai...kerja dah bermula..... Hari ini kena bersiap untuk ke KL...
Malangnya, hari ni pi check BP....darah tinggi ku naik lagi.... Hari tu aku pi Klinik Kesihatan memang dah naik.. tapi dia masih tak berani bagi ubat. Masih suruh buat saring......... Memang pun sebelum ni ok je...masih di tahap normal.. cuma kebelakangan ni tahap tingginya dah tak normal....
Mahu tak mahu aku kena minta dibagi ubat....sebab minggu depan aku akan stress habiss.....Buka aje bungkusan dah start stresss.....
Harap-harap adalah kawan-kawan yang jadi penghilang stress...yang buat gelak tak habis-habis dengan jokes dan pelbagai cerita lucu...macam tahun sudah. Memang menghiburkan...

5 comments:

Anuar Puteh Harun said...

Selamat menjalankan tugas sebagai ketua pasukan....

umi_e said...

selamat menanda kertas peperiksaan :)

Anak Teruna said...

ku pikirkan minyak yg naik..

aintsuperwoman said...

kak ros jaga makan tak ni? Jangan biarkan. Stress ni kadang2 kita tak sedar. Tau2 BP naik je. Minum 2 liter air masak sehari....lepas tu, cepat2 bercuti....

Pencinta Pantai Bersih said...

Saya kalau BP naik, cepat2 minum air rebusan daun cermai. Gerenti turun punya. Mula2 mula dgn 7 pelepah daun cermai. Rebus dgn secawan air. Esoknya, 5 pelepah, lusa 3 pelepah.

Alhamdullilah tak pernah gagal setiap kali.