Pages

Followers

Saturday, December 19, 2009

jumpa kawan-kawan AD 82..( pelajar Art and Design 82)

Baru ni aku menghadiri mesyuarat di hotel di atas.... Apa yang menariknya, ia menemukan aku dengan beberapa rakan dari ITM semasa belajar di situ tahun 1982 lebih kurang 27 tahun dulu...antaranya....
Ramlan....Cikgu di Melaka..sama-sama AD 82 ( Grafik )..
Saidon..fine art , ITM 82 sampai.... aku jumpa semula di ATD tahun 90...dan sekarang selalu berjumpa di facebook....Rajikanath Malaysia...sorri bro...handsome selalu...!!! Sekarang Guru Kanan di Sungai Petani...

M. Hanafiah...sama sekelas semasa pre-dip 82 dan ATD 1990...Masih tak berubah ,masih handsome macam dulu....aku dah macam makcik dia je..hehehhe Sekarang mengajar di Kluang , Johor....
Ridzwan ( fine metal) sekarang mengajar di Terengganu. Yang tunduk ..Kak Ros ( AD 81 ) juga dari fine metal...sekarang PK 1 di Kuala Lipis Pahang... Malangnya..aku tak sempat bertemu, Sheila isteri Ridzwan..yang sedang berperang dengan breast cancer..sewaktu aku cuba mencari di biliknya sebelum balik...mereka dah keluar...

2 comments:

AZNI BINTI MAT ISA said...

waduh uda,,, untungnya dpt jumpa2,, tq for da posting! M tak berubah la,,cam tu gak,, pe petua dia pakai,,

roslaini saad said...

Dekni...ramai lagi senior dan junior yang uda jumpa..tapi nanti laa..uda download satu=satu..