Pages

Followers

Wednesday, August 19, 2009

Surat layang ...


Sehari dua ini, kami di sekolah sibuk pasal surat layang. Tak tahulah siapa pulak yang rajin menulis sampai 3 muka surat penuh komen-komen terhadap pengetua... Semalam pegawai PPD datang dan menjalankan soal siasat. katanya laporan nak dihantar kepada Pengarah hari tu juga.... Yang herannya, si penulis begitu arif tentang sekolah, asrama dan apa yang berlaku...menyebabkan kita boleh meneka-neka si penulis mungkin warga SRC juga...Ini adalah kali kedua surat layang sampai ke meja pengarah tentang Raja Chulan dalam tahun ni aje...Kes sebelum ini melibatkan seorang guru muda...kononnya mengenai cara berpakaian...mmm perihatin sungguh..

Entahlah...aku dah hampir 14 tahun di sini, sebelum ini tak ada pun surat-surat layang atau gosip-gosip panas...( atau aku yang tak tahu..) Apa-apa pun ada sesuatu yang aku lakukan di bilik stor seni aku...jeng,jeng, jeng........ aku dah mula buat catan.








No comments: