Pages

Followers

Monday, January 19, 2009

dunia yang menggoda....

Assalamualaikum.... dah lama tak menulis di sini. Bukan tak menulis, tapi aku tengah explore lain-lain web site. Aku dah ada website www.roslainisaad.webs.com satu lagi www.roslainisaad.myportal.com dan www.roslainisaad.socialgo.com heheh semua nya website percuma kecuali myportal....website yang dibayar 50rm setahun... tapi semua dalam proses pembinaan.
sambil-sambil tu aku cuba join rm10je. www.rm10je.com/?ref=707 . Bukan apa orang kata kat internet ni kalau pandai boleh buat duit...hehehhe
Oh ya..aku nak cerita pasal al-isytiraq yang aku join dulu...hehehheh
dulu dema kata dalam 6 ke 7 bulan boleh dah nampak hasil....hehehhe cakap dema..!!!! memang tak leh caya langsung bisnes camni.....entah lah...kot dalam setahun lagi baru dapat rm4xxx yang dijanjikan...heheh
apa-apa pun dalam dunia ni semua yang mudah menggoda...tapi belum tentu betulnya. Mungkin ada rezeki orang senang...tapi pada aku tak semudah mana.....
perlukah aku serik ????
hahhahahha...aku pun tak tahu selagi aku akan tergoda. aku mungkin tak serik-serik....

No comments: