Pages

Followers

Saturday, August 9, 2008

Tak de maknanya....

......dah hampir aku cuba promote program AlIsytirak......tapi nampaknya masih belum berhasil...kawan-kawan ambil langkah mengelak dari ambil tahu...hanya satu dua saja yang bertanya. Dari 200 flyers yang aku edarkan hanya seorang yang call ingin tahu...itu pun tak sempat jumpa...sebab aku terlambat sampai di tempat yang dijanjikan....

...Aku tahu bukan mudah untuk meyakinkan orang lain tentang program ini...apatah lagi..aku sendiri belum dapat buktikan hasilnya. Upline pun diam aje....

....Masalahnya...kerana ramai yang dah terkena dan tertipu....hahahah...kadang-kadang tak salah orang lain pun, salah sendiri kerana terlalu tamak. Labur sampai rm 20,000.00 hehe...memang rugi besar kalau kena tipu...Trylaa..labur sikit-sikit ....hehehe...macam aku ni...try tak sampai pun rm 300.00

....tapi hu,hu,hu...aku ada berita sedih....aku kehilangan wang....dekat rm 300.00 laa....hancur ...itu cuai namanya...apa nak buat dah kena curi.. HANTU MANA yang pi geledah bilik aku,,,....jaga kau di akhirat...tak selamat punya...

No comments: