Pages

Followers

Wednesday, September 14, 2011

Hakim jadi warga Raja Chulan....

      Akhirnya penantian aku untuk melihat Hakim ke sekolah semula.... bertemu nokhtah hari ini.....Dengan girangnya aku mengejukkan Hakim ke sekolah hari ini...dan lebih menggembirakan kerana dia ke sekolah dengan aku... ke sekolah yang sama...Alhamdullillah...!!!!

     Pada kawan-kawan yang dah tahu masalah aku... masing-masing dah beri janji... tak pa kak ros kami tolong tengok sama si Hakim...  Dan hari ini kebetulan, aku masuk mengajar kelas si Hakim..... dia tersengih-sengih bila tengok aku masuk.  ( sbenarnya aku pun rasa kekok ...bila ada anak sendiri )
   Sebenarnya akan datang pelbagai masalah pada aku nanti... bila aku mengajar si Hakim.... terutama bila time nak sediakan soalan. ...nak bagi markah...( aku tak boleh buyers..)
dan bila hakim tak buat kerja.... aku kena marah dia...sama macam yang lain...
dan tahun depan bila kerja kursus.......aduiiiiii...kan pening...kalau Hakim tak buat kerja.....

    Balik sekolah si adik tanya .... Hakim panggil mak cikgu ke emak...????
nak ketawa pun aku ada....

No comments: