Pages

Followers

Tuesday, April 5, 2011

video terhangat...



Hahaha...rasanya ramai yang tersalah jalan ke mari.. Sehari dua ni pastinya hangat pasal video....
Tak nak komen.... lantak dema laaa.... lebih baik ketawa tengok video di atas.... senangkan hati sendiri...release tension sepanjang hari di sekolah, di rumah mahu pun di pejabat....

3 comments:

Anonymous said...

salam pn. ros,

memang lawak betul.saya pun tak ikuti rancangan ni walau pun tau ada program seperti ini. saya tak kenal sangat pelawak masa kini. pelawak dulu2 tu macam p ramlee, ar tompel, ibrahim din, s shamsudin, aziz satar,wahid satay,alias congo, jasni tu taulah. pelawak peringkat 70an dan 80an tu pun minat juga spt ar badul, r jaafar, param dan pelawak 90an -2000an macam mat deris, zami ismail, sabri yg dari kelantan tu, salleh yaakub, imuda dll tak larat nak sebut.
tapi lawak yang dalam clip ni pun ok. salute lagi sebab bukan melayu tapi boleh buat lawak dengan baik dalam bahasa malaysia. agaknya semangat satu malaysia kot...he he..

mountain climber

umi_e said...

Salam Kak Ros,

Dah agak lewat tapi nak juga beritahu pada akak... terlebih dahulu nak ucapkan berbanyak terima kasih di atas nasihat dan pandangan idea yang Kak Ros berikan semasa anak saya sedang risau dengan tugasan PSV untuk SPM yang lalu... contoh2 yang akak berikan amat membantu...

Alhamdulillah dia telah berjaya mendapatkan A+ untuk kertas tambahan tersebut :)

roslaini saad said...

mountain climber...yer...pelawak tu juga hebat...dan susah nak cari ganti.. tulaa bagus juga mereka buat rancangan macam ni.. ada pelapis-pelapis pelawak di malaysia..sebenarnya buat lawak ni..lagi susah dari menyanyi..

Umie ..
tahniah untuk anak...dia memang berbakat tu.. anak didik saya pun tak sorang dapat A++
susah budak-budak ni.. kita bagi cara tak nak ikut ..tulaa pasal. kalau ikut memang boleh dapat A