Pages

Followers

Thursday, February 10, 2011

Bawa kereta dan tutup telinga....

       Hari ini aku nyaris tak accident... kalau aku cakap sebabnya mesti... ada yang pok pek, pok pek.... tak habis habis..berleter....

Bayangkan... korang bawa kereta... dan ada suara yang dok bagi arahan... eeeehh pelahan...ehh beluk kiri...pandang ada kereta sebelah... aaaa...pelann ada lampu isyarat......jarak-jarak  ...jangan rapat dengan kereta depan... jangan laju.....!!!!!!!!!   setiap corner, setiap kali bertemu simpang... setiap kali memandu laaa senang... mesti ada suara yang bagi arahan...... Kadang-kadang aku rasa dah macam robot ......otak jadi tak berfungsi bila memandu..

Dulu aku rasa tak teruk sangat... tapi sejak lepas dia accident... dia dah buat dah.... aduhhhhh.....................
Kalau aku suruh diam mulalaa.. nak jadi gaduhh..  tension weiiii.... memang rasa hati malas nak memandu...lebih baik tidor di belakang, tapi kesian juga, sebab My suami ni sakit kaki.......

Kadang-kadang nak cakap... boleh tak jangan cakap... tapi dah tentu, jadi gaduhnya....

2 comments:

gedek! said...

Haha! Tipikal lelaki, kan?

roslaini saad said...

Gedek... lelaki memang macam ni ke...isykkk...menghilangkan cosentrasi orang je di jalanraya...