Pages

Followers

Tuesday, February 1, 2011

Panas...

   Saja letak gambar bunga ni..supaya yang panas jadi sejuk...

Sehari dua ni...bukan...dah bertiga, berempat..hari aku rasa....
suhu kepanasan aku asyik naik....asyik nak marah je....
sebab tu tak nak cakap banyak....bila bercakap saja mulalah nak meninggi suara...
entah apa yang nak dimarahkan....
My Suami pula...macam tak faham-faham...orang nak cooling down...dipanaskan balik..
ada aje yang merimaskan....aduhhh...
Anak aku kata ...penyakit orang perempuan...
entahlah...aku pun dah lama tak datang penyakit tiap bulan tu...
nak monopose kot.....????
alahaiii....kesian laa aku...
Ada tak sesiapa nak bagi petua sejukkan hati aku ni...???

2 comments:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

salam ziarah dan salam kenal..semoga tuan blog sentiasa sihat dan dirahmati Allah SWT

azieazah said...

Cikgu, mungkin juga kot. Sebab ada sorang kenalan, hampir seusia Cikgu agaknya, pun ada symptom sebegini juga.

Marah-marah, panas badan dan selesa.
Bila check doktor, ada kemungkinan hormon berubah lagi...

takper, sabar la Cikgu. Moga Cikgu beroleh sejahtera.