Pages

Followers

Thursday, January 6, 2011

Kalau dah orang perempuan..

  Pergi ke KL baru ni...dapatlah menyambar handbag kat atas ni....hehehe walaupun koleksi dah ada...tapi bila tengok harganya...mana tahan tak beli.. Aku beli harga borong dengan kawan-kawan... jatuh murah betul dari harga pasaran... Balik rumah...anak-anak teruna aku menegur..." Mak, beli handbag lagi....??""..
 Aksesori kat atas pun beli kat Kl..baru ni..Macamlaa tak ada kat Ipoh....
Alasannya biasalaa...murah dari yang pernah aku jumpa....
tunjuk kat kawan-kawan kat sekolah pun mereka teruja...
 Tadi, sempat singgah kat GIANT nak baya bill talipon...sempat menangkap tudung ni...
memang faberat aku tudung jenis selendang ni...ada style lain dari orang lain....
Yang jenis ni pun ...sempat disambar....heheehh 
Suami yang menunggu dalam kereta sempat bertanya...kenapa lambat...?
"Beli tudung..."   " Tudung lagii...????"

hehehhe....biasalaa bang..orang perempuan......
Malangnya...aku tak ada anak perempuan nak berkongsi semua ni.....kalau tidak tentu lagi meriah kan...
kongsi tudung..kongsi aksesori.....cakap pasal baju.....
apa nak buat semua lelaki........!!!!
Nasib juga...kasut aku sukar nak dapat saiz di kedai....kalau tidak...
koleksi kasut laa pulakkk....

1 comment:

azieazah said...

Yeahh kalu dah perempuan... hehehe.

Kalu gitu biar saya jer jadi anak perempuan Cikgu, amacam? Ada yang nak dilelong tak? (^_^)