Pages

Followers

Friday, January 21, 2011

HAKIM MOTOR

 Anak-anak remaja ni rupanya, kalau sesuatu kerja itu mereka minat...tak kira siang ke ..malam ke...sanggup mereka bersengkang mata buat kerja tersebut.. Tak cukup di luar rumah..di dalam rumah pun jadi.....
Itulah gelagat yang aku perhatikan pada si Hakim anak aku ni... Dah dua tiga hari dia dok membelek enjin seketul ni...Malam semalam aku kena marah...kerana mengubah barang tak berhati-hati...kata dia kalau silap nak kena pasang balik susah.....ooooo patutlaaa....
Aku nak hantar ke kedai je...dia tak nak..eemm..tak pelah...boleh juga dia belajar.... mana tahu angan-angan dia nanti nak buka HAKIM MOTO TERCAPAI...Tempat lokasi sesuai dah ada....kat mana tau......

'
'
'
'
'
'
'
'

Haaa...kat sini laaa...heheeh ( itu impian dia...)
Aku pun ada simpan impian....hehehe 
kalau dapat disambung bumbung sikit di tepi sebelah tu.....
ermm....regang kain buat batik....isykkkk dah cantik tu......!!!
walaubagaimana pun semua ni ...baru angan-angan....
Orang macam aku ni tak boleh panjang angan...nak buat kena terus buat...
kalau tidak langsung tak jadi......
tunggulaaa tengok jadi ke tidak......!!!!

3 comments:

azieazah said...

Cikgu ROS,
maaf sebab baru saya perasan saya belum follow blog Cikgu Ros ni lagi. Baru tadi perasan.

Hmmm kalu anak dah minat tu, tengok dan galakkan jer lah ye tak?
Moga tercapai hajat dan impian HAKIM nak buka bengkel motor sendiri tu...

Insan Marhaen said...

stor IM penuh dengan parts motor. Angah dan Akhmal punya kerja. Almari along penuh dengan parts komputer. tu Along punya kerja.

laci IM penuh dengan kertas dan buku. laci ibu penuh dengan kain. dah potong tapi tak jahit-jahit..

kami semua ada 'gila' masing-masing...

roslaini saad said...

Azieazah...terima kasih..hehe follow tak penting..yang penting sudi baca...dan mengikuti..baru ada semangat. Ada ramai yang jadi silent reader, tapi tak jadi follower termasuk kawan-kawan dan adik beradik sendiri...

IM...memang betul., seronoknya bila ada ramai ahli keluarga ni..macam-macam minat ada..masa saya baru kawin dulu, kegilaan suami dengan barang elektronik..macam-mcam kabel ada..dah berusia..hilang pulak minat tu..