Pages

Followers

Saturday, January 1, 2011

Gunting Rambut time.....

 Bila nak buka sekolah, satu perkara yang harus diberi perhatian oleh ibubapa ialah menggunting rambut anak-anak....jangan sampai, hari pertama, anak-anak dah dikenakan tindakan disiplin kerana rambut panjang...
 Dulu bila time begini aku bawa..4 sekali anak teruna aku...tapi sekarang dah tinggal dua...
Hakim lebih senang bertindak sendiri tanpa bantuan aku lagi...
 Si kecik pun dah pandai demand...minta potong jangan sampai botak...tak handsome..!!!
 Ini rupa sebelum rambut dipotong....hehehe cute juga...tapi potong tetap potong...
 Ini rupa lepas dipotong rambut...tahu pula malu bila aku nak ambil gambar...
 lepas si kecil ...si Faiz pula...tengoklaa punyalaa panjang rambut.
kalau ke sekolah begini mesti kantoi dengan guru disiplin....

 Sepanjang cuti ...bukan saja rambut si Faiz panjang....malah saiznya juga bertambah...hehehe
dia tak macam dua abangnya...minatnya terhadap komputer, membuat dia memerap di rumah 24 jam...
Nak ajak keluar makan pun susah....

 Ini rupa Faiz selepas di potong rambut...
last  sekali giliran si Ayah.....

4 comments:

azieazah said...

Amboiii abih semua para pria dalam rumah pegi gunting rambut serentak. Hari Gunting Rambut Sedunia ker aper...heheheh..

Memang ini agenda wajib sebelum buka sekolah.

amelia said...

waahhhhhhhh! handsome nyaaa anak2 cikgu.. hahaha.. bagus, good job! :)
tapi pelik, kenapa si ayah pun nak potong rambut? haha

Insan Marhaen said...

senyum panjang di barber corner tu, ya!

roslaini saad said...

Azieazah... dulu saya bawa 4 orang sekali ( tak termasuk si ayah) tapi tahun ni dah tinggal dua je yang nak ikut..yang lain dah pandai nak ikut kepala sendiri..

Amelia...biasalaa...suami saya memang tak suka rambut panjang...

Insan Marhaen...memang pun, masa kami sampai tu..berderet tunggu giliran....rezeki buka sekolah.