Pages

Followers

Thursday, January 13, 2011

Dakwat printer habislaa pulakkk...isykkk...!!!!

     Mungkin ramai yang senasib dengan aku ni....tengah syok-syok buat kerja..Ink printer pulak habis..!!!
Geram pun ada....mana nak dicari tengah-tengah malam ni..Kalau ada kedai bukak pun , rasanya tak ada yang jual ink printer HP Deskjet aku ni.....

Sebenarnya, ink yang aku isi tadi pun baru juga diisi...malangnya, jumlah yang kena diprint banyak pulak....ermm..harap-harap boleh claim laa duit ink ni..mahal juga..kalau tidak 'burn' aje laa jawabnya..apa nak buat ...berkhidmat untuk negara..!!!!

    Hari ni sebenarnya baru lega....kerana dapat K-in, data yang diperlu, untuk tugas aku ni...kena pulun habis-habisan....risau juga , kalau tak dapat buat, kerana ada date linenya..Aku dan pasukan dapat tempat yang sesuai dekat PKG...( terasalaa beruntungnya sebab aku guru Pusat Sumber...jadi kenal orang PKG) Line memang clear habis....(next time, kalau dapat lagi kerja ni...aku nak booking awal-awal...) cukup selesa, siap ber 'air-cont'..berbanding menggunakan bilik kelas sebelum ni...

  Esuk tinggal sehari lagi, cuma nak cross -checking je....jangan ada yang silap....kemudian baru boleh dihantar data...lepas tu...yabedabeduuuuuu......!!!!! ringan laa sikit beban yang ditanggung......Amanah yang dipikul bukan mudah nak dibawa...Mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusanku....

No comments: