Pages

Followers

Thursday, December 16, 2010

Salam Perpisahan....buat Rosnah..

Shiba dan ruzanah..dua kawan karib aku sejak dulu
"Uda..jom pi JJ..Shiba pun ada, kita buat makan-makan dengan Rosnah..."
"Uda jom ke JJ, Shiba ada ..kita gatering dengan 
Rosnah sebelum dia pindah.....
gambar ni aku ambil dari Fb Rosnah..aku tak bawa kamera
 Kami adalah sama-sama guru di Ipoh ini...kecuali Shiba yang telah beralih angin ke Sabah sejak 3 atau 4 tahun dulu....  Dan dah tentunya kami ni...
semuanya sama bidang iaitu Guru Pendidikan Seni..
Ruzanah dan Rosnah...tinggal berjiran di Ipoh
Aku baru tahu, Rosnah akan berpindah ke selangor melalui Facebook....
Pernah juga aku hantar komen,..supaya dapat buat pertemuan sebelum dia berpindah.....Rupanya hajat aku tercapai juga...
Rosnah dan aku....
Muka-muka kami ni, memang sering dipanggil untuk diberi pendedahan..
Tapi nampaknya, tahun depan...kami akan kehilangan seorang rakan..kerana dia akan mula berkhidmat di Batangkali....
Apa yang aku harapkan...perpisahan ini, dipisahkan oleh jarak semata-mata....tapi tidak di hati.. Insyaallah...kita akan berjumpa lagi.

3 comments:

Uncle Lee said...

Hi Roslaini, saya suka tengok your gambars here, very nice.
Wish can join you, boleh buka cherita, ha ha.
Have a nice weekend and simpan satu lagu dalam hati, Lee.

Ieda Al-Habsyi said...

salam kak :) cikgu ruzanah tu cikgu saya masa form 4, tapi kejap je sebab saya masuk teknik lepas tu :)

aznimatisa said...

hi uda, yahniah akhirnya berjaya anjurkan mini reunion, dkni di KL masa ni.