Pages

Followers

Thursday, December 2, 2010

Naik keretapi Letrik - jalan KL (1)


Ahad, 28 November...aku ambil kesempatan cuti-cuti sekolah ni, untuk mencuba naik keretapi letrik dari Ipoh ke Kuala Lumpur...bessss ooooo...
2 jam perjalanan saja dah sampai ke Kuala Lumpur berbanding naik keretapi biasa hampir 3 jam lebih...
Aku ajak anak-anak semua tak nak ikut kecuali si Kecik...
Dia macam aku ...sama-sama teruja...


Kecik tak pernah naik keretapi.....dan aku orang lama yang rindu nak naik keretapi.....hahhaha
Tambang dewasa memang agak mahal...rm 30...itu dalam tempoh promosi.
Nanti kalau naik lagi...lagi terkulat-kulat nak rasa naik...

Kebetulan anak teruna aku ni, ada balik minggu ni......
jadi aku ajak dia balik naik keretapi bersama aku....
Bukan aku nak promosi pulak....tapi best oooo....
badan tak letih, dan cepat sampai....baru rasa nak menguap dah sampai rawang....
sekejap lepas tu...dah sampai....
Badan yang dah tak muda.... rasanya naik keretapi ni lagi ok dari bawa kereta....

No comments: