Pages

Followers

Sunday, October 3, 2010

Open House..rumah Azhar ( My adik bongsu...)

Rezeki mungkin berpihak kepada kami.... sewaktu dalam perjalanan ke Kuala Lumpur, aku dapat sms dari Azhar, menjemput kami sekeluarga ke rumahnya... ada open house...!!!
( gambar di atas - Aqma adik iparku yang jelita....)
Hahaha... kelakar pula tengok gambar di Faiz di atas... dia mulanya tak mahu ikut kami ke Kuala Lumpur... susah betul anak-anak remaja ni.. Puas dipujuk baru nak ikut....
Laluan kami ke rumah Azhar dibantu oleh Yazid, adik iparku.... kalau tidak mahu sesat dua tiga jam untuk sampai ke AU3 Ulu Kelang ni....

Di sini bertemu dengan abang Aziz, ( berbaju putih ) , Kak Ani dan suami..juga Kak Pidah dan anaknya Angah ....

Si kecil Anis, satu-satunya anak dara Azhar....setakat nilaahh... kata emak ada iras-iras comel macam aku kecil-kecil dulu...hahahhaha

Adik Ipar ku Yazid dan Abang Ipar - abang Mior ( tersandar di belakang...)

Abang Aziz...satu-satunya abang kandung yang aku ada...


Angah... anak teruna Kak Pidah... dulu kecik-kecik memang manja dengan aku..


Adik Azhar... dulu ada juga yang tersilap sangka dia Arash ( pelakon tu..) dan pernah juga ada iras-iras detektif Lim dalam cerita Yusof Haslam.... Pernah sekali Fatimah Abu Bakar tegur dia di sebuah gerai...waktu tu, aku ikut dia keluar makan...Mungkin tersilap orang.....

Aku dan adik Ram... terkenal dengan gelaran Ramlah Ram...kecil tapi tegas...

Kak Ani dan Kak Pidah....dua orang kakak ku yang begitu mengambil berat dari aku remaja...
Apa-apa pun memang happy habis....sebab tak sangka datang ke Kuala Lumpur, dapat jumpa macam ni... Al maklumlah seorang di Kelang, seorang di Puncak Alam, seorang di Damansara,..kalau nak round semua tentu sukar....tambah bagi kami yang tak pandai jalan di Kuala Lumpur....
Anyway, Azhar dan Aqma...thank you both of you... nasi dagang tu memang marvellousss.....

No comments: