Pages

Followers

Sunday, October 24, 2010

B'Young

Semalam aku mengikuti ceramah kesihatan tentan pemakanan tambahan untuk kesihatan..yang juga disebut makanan berfungsi.

Ceramah disampaikan oleh seorang Professor dari USM yang juga perunding produk kesihatan, bagi syarikat Zhulian. iaitu..Prof DR Azhar b. Mat Isa..

Selama ni memang aku dengar tentang produk ni...
tapi aku tak ambil 'pot'...
mungkin sebab aku rasa badan aku masih sihat...
dan kerana faktor kewangan..

Tapi semalam menyedarkan aku, bahawa kita banyak habiskan wang bukan untuk kesihatan kita tapi lebih kepada benda lain...
contohnya....heheh aku beli kamera..handbag...dll laa..
aku rasa semua orang pun macam tu..
selalu lupa pasal badan sendiri, tapi lebih kepada benda-benda lain...

B'Young ni bukan ubat tapi adalah makanan tambahan...yang boleh membantu proses penyembuhan...
Testimoni semalam adalah seorang pengidap kanser...
menceritakan pengalaman beliau, semasa kena kimoterapi...
B'Young membantu memberi tenaga kepada beliau.
dan juga seorang pengidap resdung...yang kronik.


Anda nak cuba...boleh contak saya...Kita Beriktiar..Allah juga yang menyembohkan...!!!!

( boleh baca keterangan lanjut dalam http://www.zhulian.com.my/malay/byoung.html

No comments: