Pages

Followers

Friday, September 17, 2010

Berapa kawan yang berkunjung...

Bila buka facebook, cemburu juga tengok gambar-gambar kawan-kawan yang datang berziarah, berjumpa kawan-kawan lama, saudara mara...... Kalaulaa ini simbol dan tanda persahabatan, nampaknya, sahlaa aku tak ada kawan....sebab dah 4 hari aku duduk di rumah..rutin aku macam hari-hari biasa....Kalau ada pun semalam bekas anak murid aku seramai 4 orang datang..,,
Yang aku heran...kawan-kawan anak-anak aku pun datang, macam bukan hari raya....datang bukak motor....isykkkk...

Aku memang tak pandai buat open house.. .Rumah aku pun tak secantik mana.....
Tapi entahlaa..mana silapnya.. kawan=kawan tak suka datang rumah aku...

4 comments:

FaAtip said...

kalau dekat, ntah2 Fa & Atip yang mula2 sampai rumah kak Ros!!! :D

AZNI BINTI MAT ISA said...

ala jgn la merajuk,,memang dekni dan yem nak sangat2 ke rumah uda. dari kuale dah tipon pagi2 pas makan roti canai. sampai la dok melepak2 kat giant tambun kul 3 pun coling2. tak de rezeki nak jumpa uda. alaaaaaaaaaa sayanggggggggggg kat uda taw.

Lee said...

Hello Roslaini, you buat open house saya datang, boleh? Ha ha.
Hope you had a wonderful hari raya.
By the way, guess who is coming for dinner here in Toronto? Senang datang....have a nice day, Lee.

Anonymous said...

Betul tu sabar je la Puan Ros. Kadang2 raya kawan2 bukan tak nak datang sebab semua dok tunggu rumah. Jadi sapa yang datang...BTW terimalah hakikat idilfitri pada masa kini. Klau zaman masa kita bebudak dulu dlam 60an n 70an tak menang tanganle ibu bapa kita hari raya kedua.Meriah sungguh tu tak termasuk main mercun, bungapi, meriam buluh lagi(tapi payah pulak dengar ada yang cedera., buta mata ke etc). BTW semua kawan - kawan ingat sebenarnya tapi dalam dunia yang macam ni masing2 pun ada komitment sbb banyak sangat ujiannya, pasaray canggih, rancanga tv kow kow, internet lah dsb jadi nak menziarah tu jadi cam payah pulaklah.BTW di hati mrk tetap mengingati kita. Itulah yang terbaik sebenarnya.

Insani62engine83itm