Pages

Followers

Friday, September 3, 2010

Akhirnya...Menjadi juga Kek Chokelat...

Terus terang aku katakan... bab masak memasak ni bukan bidang kegemaran aku... bukan tak pandai masak.. cuma aku tak suka berletih-letih di dapur.. hanya untuk makan...hehehe

Tapi dek kerana Tepung Kek Segera - Chokelat Moist dari kawan aku Ruzana maka aku pun cubalaa .... itu pun didesak dek si Kecik anak aku yang tak pernah tengok aku buat kek....( Pernah buat tapi mungkin, si kecik dah tak ingat... jadi ayatnya.." tak pernah tengok mak buat kek...")

Memang senang buat kek ikut resepi Ruzana.... aku yang tak pandai pun menjadi juga keknya... Rasa kek pun ada...hehehehe....( aku guna pengukus je... Oven tak ada..) Nampaknya balik kampung ni bolehlaa..menunjuk bakat buat kek chokelat.....hehehhehehh

P/s : Chokelat rice atas kek tu tak berapa cantik ditabur dek si Faiz yang begitu excited nak buat kek....hehehhe tak pelaa..tekak sendiri juga mahu makan...


3 comments:

aznimatisa said...

tahniah uda tahniah,,,sedap tu.

amelia said...

ya Allah, cikgu...
sedapnyerr....

roslaini saad said...

Dekni...
hehe..malu nak cakap..tak pernah buat kek chokelat..ini first time..


Amelia..

Nanti saya bawa rasa kat sekolah...okay??