Pages

Followers

Tuesday, June 8, 2010

Hobby baru....

Sebenarnya inilah idaman yang aku impi-impikan sekian lama...Semuanya bermula bila aku mula meminati fotografi... Benar kata Dekni... selama ini aku terlalu banyak memikirkan orang lain terutama anak-anak sehingga mengenepi apa yang aku sendiri inginkan.....
Tapi kali ni bak kata orang putih....
By Hook or by crook....mesti miliki....
Dan aku dah mula "menembak".. apa saja yang menarik di mata...macam jantung pisang ni...
Dan suasana senja ini aku ambil di balkoni rumah aku...sebelum ni aku pun tak sedar begitu cantik panorama dari balkoni rumah aku ni...
Awan berlarak ni...aku ambil dalam perjalanan dari Kuala Kangsar ke Ipoh... dekat Tol...
Awan dipandang sekali lalu macam dua ekor burung...
Panorama ini begitu menarik minat aku...langit mendung tanda hari nak hujan...dan langit hitam menutupi cahaya matahari....
Subhanaallah...cantik sungguh ciptaan Allah..
walaupun hari nak hujan..

3 comments:

n@m@n said...

canon tu..hehe..selamat menekan shutter ;)

AiRi said...

heheh. sah cikgu bli time DSLR fair tu kan? ehhehe. saye pun bli tp sy dpt twin kit. :) sony a380y :)

roslaini saad said...

Airi...saya tak beli masa fair tu..masa tu duit tak de....sekarang tengah offer Canon...ada iklan dalam suratkhabar...