Pages

Followers

Monday, March 22, 2010

Cuti dah habis....sekolah balik...

Cuti dah habis.... Sekejap benar rasanya cuti. Memang kali ni aku benar-benar cuti.... sekolah pun aku tak jengok.... Pun tidak juga aku pergi makan angin. Balik ke Matang tengok emak pun tidak.... cuma balik ke Bota, itu pun kerana ada kenduri.... Tapi puas hati, sampai kertas budak pun tak aku tanda...hehhehe ( hari ni pulun laaa...dah selesai pun)
Pagi ni datang ke sekolah.. baru tersedar sekolah berwajah baru..... Dua batang pokok di tapak perhimpunan dah di tebang..( memang dari dulu aku pun dah rimas dengan pokok-pokok ni...)Inilah pengetua a.k.a. boss baru aku....cepat bertindak. Ini tentu kes dia tak berkenan pokok -pokok ni menghalang pandangan di perhimpunan....

2 comments:

kakcikseroja said...

Salam Ros..

kalau bercuti.. mmg cepat rasanya masa berlalu. Tapi, macam kakcik ni.. cuti sakit.. bosan pulak! :)

najihah said...

bila dah cuti lama sangat bosan la plak..hehe