Pages

Followers

Thursday, December 24, 2009

Lagi gambar-gambar Senior dan Junior di ITM......

Sebenarnya ada yang tak begitu faham mengapa aku mengambil gambar-gambar...sebenarnya ia semata-mata untuk berkongsi dengan rakan-rakan yang dah lama tak bertemu.....seperti rakan-rakan senior dan junior yang aku temui baru ini.....tapi maaflaa..ada sesetengah aku dah lupa nama mereka...dan ada yang aku lupa nak tanya ( malu pun ada..) samada mereka dari ITM dulu atau USM.....

Junior di ITM.....maaf nama aku dah tak ingat..tapi yang berkaca mata tu, cikgu dari Pulau Pinang...yang tersenyum tu....hehe sorri aku terlupa...
kumpulan cikgu-cikgu ....dari art and design....mungkin ada yang kenal. Dari kiri, cikgu Fuad ( johor), Razali ( selangor), NorAzman ( penang) Jeftri ( Terengganu) Tumian (baju putih - Johor) dan Adam ( kelantan...) Guru-guru yang berdedikasi ......


Dari Kiri Yaakub ( n. Sembilan), Fuad ( Johor) Jeftri ( terengganu) Zaid ( Terengganu ) dan Nor Azman ( p. Pinang ).....

Dari Kiri ..NorAzizah. (Nsembilan) Jamaluddin ( Kedah) NorAzman ( Penang)



Dari Kiri ...Razali ( selangor ) dan Adzran ( Terengganu)...Blogger Konar Seni...

Cikgu Yaakub...( N sembilan )






Adam...( Kelantan )






1 comment:

AZNI BINTI MAT ISA said...

Tq uda 4 da posting,, dapatla kenal rakan2 seperjuangan seni,,