Pages

Followers

Monday, August 10, 2009



Ini muka lepas baik demam.....heheheh...

Minggu lepas hari Khamis...di perhimpunan..Aku dikejutkan bila tiba-tiba dipanggil untuk menyampaikan hadiah...aku pun terpinga-pinga..Kenapa aku??? ( Aku leka bersembang pasal H1N1 dengan kawan-kawan masa tu..)

Rupanya sebelum itu ada kuiz sempena Minggu bahasa Inggeris..ada kuiz seumpama teka-teki..bunyinya begini...
My voice is my aset
Students might be afraid of me,
I'm liked and disliked by the students,
Although I always scold them,
but deep inside me
i love my students very much...
Who am I ?..
Jawapannya......Puan Roslaini...hehe ( aku pun boleh jadi teka teki )

2 comments:

gemagong said...

kalau saya tak jumpa jawapan ni...hanya pelajar2 yg betul2 rapat tau jawapan...tang suara tu eset utama???..penyanyi ke kat sekolah cikgu...

JOM BUAT DUIT.. said...

Suara saya tak perlu pakai mic..kalau marah satu sekolah boleh dengar macam pasang speaker...tu la pasal.