Pages

Followers

Saturday, August 8, 2009

HILANG...

Pening juga...rasanya dah 3, 4 hari mencari dompet si Razi. Katanya letak di atas kerusi betawi depan tv...tapi dah puas cari namun tak juga jumpa...Hari ni aku dah kemas rumah, dengan harapan dapat la jumpa kalau-kalau terselit mana-mana. Tapi tak ada juga...
Kata razi , lepas balik klinik hari tu...dia letak dompet atas kerusi. Aku pun perasan juga, kerana aku ada menggosok kain dekat situ...tapi di mana sekarang??? Kata Razi, dalam dompet ada kad pengenalan, lesen, dan kad giro...duit pun ada... Ayah razi dah bising-bising....yelah bukan senang, kalau kad pengenalan tak ada...Esuk dia dah nak balik ke Kepala Batas...
Mmmm...ada orang masuk rumah aku ke...mana tahu lepas ke sekolah, pintu tak berkunci, dan razi tido lena...tapi tak kan ambil dompet je...barang lain tak hilang. Dulu sekali, aku hilang handphone dalam rumah.....sampai sekarang tak jumpa. Nasiblah...bukan harga beribu..( tak pernah beli yang beribu pun...)Begitu juga cermin mata aku....aku lupa mana aku letak. Sebab tu sampai sekarang aku tak pakai cermin mata....tapi alhamdullillah aku boleh lagi memandu walaupun tak pakai cermin mata..atau mata aku dah okey...???
Di mana lagi aku nak cari yer...

No comments: