Pages

Followers

Tuesday, July 21, 2009

...hurry dapat MC...

Hari ini aku lega betul...pentaksiran kerjakursus dah selesai....Suhardi yang jadi pemantau rupanya tak banyak kira. Markah yang aku bagi pun tak banyak dicantas..tambah lagi ada...aduh..lega.
Balik sekolah terus tidor...dah dua malam tak dapat tidor lena..entah kenapa, mungkin stress kata kawan kat sekolah. Puas juga dapat tidor.
Malam Kecik ajak ke Klinik, dia memang demam dari semalam. Hari ni tak ke sekolah...aku bawa ke sekolah ku aje...Bila diperiksa doktor, memang dia demam. Doktor kata mungkin kerana jerebu. Aku pun ambil kesempatan check tekanan darah...aku memang kelesuan dan keletihan, sebaik saja pentaksiran selesai siang tadi.Tekanan darahku memang naik...jadi aku cerita tentang tidor yang tak begitu lena asyik terganggu....Jadi doktor cadangkan aku MC je esuk...datang ke klinik lagi dan check darah...kalestrol dan sebagainya...Puncuk dicinta ulam mendatanglaa.....
emm....bila diingatkan, dalam setahun ni aje aku dah buat banyak pemeriksaan kesihatan. Mula dengan Pap Smear, Mamogram ( untuk kanser payu dara ).. ulser di perut...dan kali ni, check darah pula....Tapi memang semua ini aku perlu buat memandangkan usia yang bukan remaja lagi...badan pun selalu je maragam. Macam kereta yang dah kena service...Apa-apa pun..lega betul dapat MC esuk....hehehehe

No comments: