Pages

Followers

Tuesday, November 1, 2011

Ustaz Pahrol Md Juoi

http://gentarasa.files.wordpress.com/2010/04/pahrol.jpg
     Baru tadi aku blogwalking... masuk melalui laman blog Kak Cik... Akhirnya menemukan aku dengan seseorang yang aku kenal semasa belajar di ITM dulu... Dia ialah bapak usrah aku dulu... Ustaz Pahrol.....
Tak perlulah aku cakap dari jemaah mana... tapi orangnya memang komited dengan kerja usrahnya....

Tapi yang lebih mengkagumkan aku masa tu...  cara dia berbicara, begitu petah sekali... Walaupun masih student juga macam aku, tapi kalau berbahas bab agama... dia memang petah. Rupanya, .. minat dan comittednya dibawa ke alam pekerjaan.....
Paling akhir aku yang aku tahu... dia beristeri dua, dan keduanya aku kenal... tapi sekarang tak tahu laaa...

blog beliau yang aku temui.... genta rasa.com

No comments: