Pages

Followers

Friday, October 14, 2011

Macam-macam kisah....

    Dah lama aku tak menulis... semuanya kerana laptop aku dah mula buat hal...( minta diganti baru laa tu....) nak guna pc rasa tak seberapa seronok...... jadi banyak cerita jadi tertanggoh........
Oh yaa...gambar di atas ni, salah satu bangunan lama di Ipoh. ( di pekan lama ). Sabtu lepas ada program bersama PELUKIS PERAK turun buat sketches di Padang Ipoh....tapi aku tak melukis pun... tangkap gambar aje, tu pun tak banyak. Aku lari balik awal... sebab teringatkan kain baju yang belum dibasuh...huhuhu...tak siapa nak tolong......huwaaaaa.....
 Gambar ni, aku ambil masa mengantar rombongan meminang adik sepupu suami ku , ...aku diminta bawa cincin... dua bentuk... satu cincin risik dan satu lagi cincin bertunang... ( cincin nikah tunggu hari nikah laa pulakkk...) khabarnya pihak perempuan, minta resit beli cincin......hehehhe takut emas tipu kott....
 Gambar adik Azmi dan My suami...... tengok laa saiz mereka...hehehhe berbezakan....
 Inilah gambar adik sepupu suami yang bertunang hari tu....Safuan. Hubungan kami agak rapat kerana dia pernah tinggal di rumahku, semasa belajar di Politeknik Ungku Omar.....
 Hantaran dari pihak perempuan yang menarik minat aku.... telur masin.. rupanya di Melaka ni, bagi telur masin, bukan telur biasa direbus.
 Balik cerita sketches dekat Padang Ipoh....  Orang yang paling aku respek bab melukis... Munif.
Dari Pahang ... sanggup datang untuk join melukis ...dia begitu comited bab melukis.
 Dulu tengok kat LONDON...( dalam tv lee...pergi belum lagi ) banyak burung merpati. SEbenarnya.. kat Padang Ipoh ni pun, banyak burung merpati... next time datang kena bawa gandum laa pulakkk...
Inilah si Hakim....yang buat hati ku resah, gundah gulana.....aduiiiiiiiiiii...

No comments: