Pages

Followers

Sunday, May 8, 2011

kolotkah aku...

   Sambil mengadap Pc...aku menonton rancang realiti di tv...adakalanya aku tak ikut ...cuma sebab dah nak masuk separuh akhir ni aku tengokla  juga.. ..Peserta-pesertanya boleh tahan juga..

Tapi yang aku tak lalu pandang...peserta yang menjadi jemputan....perempuan. Dipandang memanglaa comel orangnya... tapi pakaiannya......... aduhhhh ini yang aku tak tahan tengok...pendeknya.skirt yang dia pakai ... memanglah dia pakai stoking..tapi jarang... isykkkkk  ..belum terkenal lagi...baru jadi peserta jemputan tu..

    Aku mungkin kolot... tapi kalau dia pakai labuh sikit pun tak jejas suara dia kan....

1 comment:

hani@debumelukut said...

kita sama2 kolot lah kalau begitu...