Pages

Followers

Monday, March 14, 2011

Tinggal kenangan......

 Mural ini aku buat sebelum hari guru tahun sudah....kalau dikira belum sampai setahun....

Selepas cuti tahun baru cina yang lepas...aku rasa kecewa sangat...sebab mural ni dah dipadam......
Memanglaa...selepas beberapa bulan, warna mural ini kian luntur kerana bahang matahari yang terik setiap petang... tapi aku tak sangka ia akan terus dipadam....
Beberapa kawan bertanya hal ini...tapi aku malas nak komen....

RAMAI YANG TAK FAHAM....KERJA MEMADAM KERJA MEMANG MUDAH...
TAPI NAK MENGHASILKANNYA MEMAKAN MASA BERHARI-HARI....DAN 
TENAGA YANG BANYAK.....
KALAU TIDAK PUN....
BELAJARLAH MENGHARGAI PENAT LELAH ORANG LAIN....

1 comment:

gedek! said...

Saya pernah buat mural masa dalam tingkatan lima di sekolah...

Khabarnya hari ni pon ada lagi....

Sbb mural tu indoor...

p/s: Wah... cantik rumah baru... macam nak sambot raya!